9e Bestuur

Laten we onszelf even voorstellen

Wij zijn....

Secretaris

Jara

Heyy hallo!!

Ik ben Jara! Ik ben 19 jaar en doe de opleiding beeldende therapie. Iets leuks over mij, ik ben een grote gezellige chaos en altijd in voor een praatje! Daarnaast hou ik veel van lekker dansen, iets wat ik op de borrels ook zeker enthousiast doe! Ik ben creatief, houd van bezig zijn met mijn handen (keramiek, houtbewerking, schilderen enzovoorts) en hou van de natuur, muziek en mensen. Ik vind het fijn om een steentje bij te dragen aan mijn omgeving en dus ook deze mooie vereniging. Daarom ben ik dit jaar bij het bestuur gegaan! :)

secretaris@svincitare.nl

Manouk

Haihai! Ik ben Manouk, 24 jaar, en ik zit in het laatste jaar van mijn opleiding tot dramatherapeut. Voor mij is de studievereniging een belangrijk deel van de opleiding. Door de studievereniging leer je meer mensen van verschillende differentiaties kennen waardoor je nog meer kan leren over vaktherapie. Zelf ben ik daarom ook de eerste persoon die twee keer voorzitter is binnen de studievereniging. Mijn doel is om leuke activiteiten te organiseren en meerdere mensen elkaar te laten ontmoeten! Hoe leuk is het dat je verschillende werkvormen kan uitwisselen?

voorzitter@svincitare.nl

Penningmeester

Chiel

Hey! Ik ben Chiel laat mij maar lekker feesten in de stad. Met leuke activiteiten ben ik altijd bij en altijd blij!!

penningmeester@svincitare.nl

Public Relations

Nova

Hoi, ik ben Nova! Ik ben 20 jaar oud en zit in mijn tweede jaar dramatherapie. Ik zit helemaal op mijn plek op deze opleiding en vereniging, dus waarom geen functie in het bestuur? Ik heb enorm veel zin om dit jaar activiteiten te organiseren en te borrelen met iedereen, want ik ben altijd wel in voor gezelligheid!

pr@svincitare.nl

Algemeen lid

Maud

Hoi ik ben Maud, tweedejaars beeldende therapie student. Als je mij zoekt kun je me vinden in het kleilokaal. Ik kijk er heel erg naar uit om dit jaar algemeen lid te zijn en hoop er veel van te leren. Ik kijk er nu al naar uit om een hele boel nieuwe mensen te ontmoeten!

algemeenlid@svincitare.nl